V Konferencja Naukowa Katedr Marketingu Uczelni Technicznych

W dniach 9-10 grudnia braliśmy udział w organizacji V Konferencji Naukowej Katedr Marketingu Uczelni Technicznych.
Jest to wydarzenie na skalę krajową, skupiające pracowników najważniejszych uczelni z kraju. To niezwykła szansa na wymianę wiedzy i doświadczeń z zakresu teorii, praktyki oraz dydaktyki marketingu. Hasłem przewodnim tegorocznej konferencji było: Marketing 2010. Teraźniejszość i przyszłość.
W tym roku wydarzenie miało szczególny charakter, z racji jubileuszu pracy twórczej Pani prof. dr hab. Marianny Daszkowskiej.
Nasza pomoc polegała na obsłudze gości w recepcji, przygotowaniu sali konferencyjnej oraz pomocy technicznej. Mieliśmy również możliwość wziąć udział w poszczególnych panelach.

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

Nie ma jeszcze komentarzy… Bądź pierwszy!